Niklas Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Heisann! Ønsker å selge min 1986 320i med 325 motor og understell (09/87 og nyere) til fordel for nyere bil. 325 motor, kasse og understell gått ca 150 000 og karosseri 250 000. Eu ok til feb 2009! Årsavgift betalt, ingen heftelser. Kviteringer på ca 25 000,- siste året. Nylig hatt service hvor olje+filter, kjøleveske og termostat ble byttet, montering av mtech diff med ny olje. Samtidig justering av ventiler. Litt om bilen: Utstyr: -Servo -El speil -Manuel takluke -Delskinn interiør, ganske strøkent bortsett fra rift i førersete. -Mtech ratt -Momo girkule -Momo handbrekk -Angel eyes -Rieger GTS frontfanger, hekk og skjørt. Skjørter er ikke montert -Sorte sideblinkers, nye framme -JVC spiller med Cerwin Vega 6x9" i hattehylle -17" Rondell 215/40 med Nankang NS2 dekk -14" Orginal 185/65 med pigg -Simons endestuss -K&N luftfilter Understell: -Komplett 325 med skivebrems bak -Mtech Diff med 3,73 utv og 25% sperr (kjøpt hos gs og er i bra stand) -Apex 40/40mm med tuv -Tårnstiver i motorrom Nytt montert av verksted: -komplett Apex 40/40mm senk med TUV -dempere bak -endeledd fremme -klosser og skiver bak -mellompotte, eksospakninger, skruer og feste. -handbrekksko + monteringsett -travers framme -opphengskuler h+v foran -foring bærebru h+v foran -trykkventil drivstoff -stabbstagfester foran -servofester og reim -nedre frontplate skiftet ut med rustfri Mangler: -Ikke godkjent 325 -Skade i kannaler, h+v framskjerm har rusthull+bagasjerom. -Skade i h framskjerm og panser etter et lite sammenstøt med autovern, skjerm er uansett skadet, panser er rettet ut bra. -Ujevn lakk -Litt ujevne felger -Bensinlekasje ved påfyllingsrør som fører til max halv tank om gangen -Ikke tett baklys, lekker litt vann inn i bagasjerom og fuktigt i førergulv. -Mangler lås i førerdør etter innbrudd, har lås men er ikke montert igjen. Motor bruker normalt med olje og svetter ikke etter hva jeg kan se. Overhalt topp hvor ventiltettninger, vippearm har blitt overhalt/byttet for en tid tilbake. Nye pakkninger ble montert samtidig. Lettstartet og har aldri sviktet meg. Går jevnt og fint, tikker litt som alle m20. Har kjørt bilen 2000km i sommer til sverige, problemfritt! Bilen starter alltid, har aldri tvilt på den i mit favør. Kan ellers nevne at alt av elektrisk virker stort sett, bortsett fra en coupelampe, lys til askebeger. Alt i alt er det en ok bil som går mange mil til, og skal ikke på kontroll før feb 2009! Bilen befinner seg på vestlandet PRIS: 25 000,- evt bud Send pm eller post her for spm og lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 bur hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Hordaland, mellom Bergen og haugesund. Bilen er i daglig bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Meg og bilen er på helgetur til Bergen, kan evt møtes for en titt i morgen lørdag 29.09. Ring meg på 97552007 Mvh Niklas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg