Ole@Automote Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Tror jeg har funnet ut hvilke felger jeg skal velge til mitt e30 M3 prosjekt nå. BBS race med e28 senter i 10,5 x 18 og 9 x 18. kom vist med en bil å på det bilde men det gjør ikke noe, tøff den å. Noen som kansje har noen andre forslag til felger som ville ha kledd en sånn bil godt? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... sc&start=0 prosjekt tråd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 pene felger på m3 det der ja. ahr jo noe lignende på min egen jeg også. BBS RC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 keskin kt1 kan jo ikke slå feil da. eller oz ultraleggera i svart, grymt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 rå felger da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 får tak i de der a? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 BBS RC passer E30 M3 meget godt. Skikkelig lettvekts banefelger. De felgene trådstarter viser blir ikke feil det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 får tak i de der a? og pris? Disse importerer jeg selv, laget i titan med valgfritt innpress og bolt sirkel. koster ca 40 000kr med dekk skikkelig lett vekts felger til bane bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 laget i titan Disse felgene kommer i magnesium eller aluminium etter hva jeg har fått beskjed om. Uansett de tøffeste felgene man får tak i etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 laget i titan Disse felgene kommer i magnesium eller aluminium etter hva jeg har fått beskjed om. Uansett de tøffeste felgene man får tak i etter min smak. du har selvfølgelig rett, de er laget i magnesium Tror det må bli de felgene der. http://www.bbs-usa.com/index.php?id=321 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå