mdh42 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Ja da var første bilen handlet inn og er fornøyd med den hitil. Det som er gjort: Ordne bakluke knappen (noe som sluttet og funke igjen.!) Registrere til 5 seter Det som hvertfall må ordnes: Side blinker venstre side Fjernlås systemet Knappen så jeg får åpna bakruta. Det som jeg har lyst til og gjøre: Sote ruter Senke den Sette på Angel Eyes. men veit ikke om det passer Andre side blinkers pga det som sitter på den er orginale audi blinkers Har vurdert og bytte felger... noen som veit om noen som vil passe? Lurer på om noen har noen gode ideer eller tips til hva jeg kan gjøre.! Her er noen bilder av den så dere kan se selv.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Så jo fin ut denne med svarte lister rundt vindu å hadde vært fin med noen M felger her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdh42 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Ja... nye felger hadde nok gjort seg det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå