RenZor Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Dekkene som står på er brukt en halv sesong og har dimm. 225/45/16 - Mønsteret er helt og fint, felgene er strøkne - Ingen viberasjoner eller ubalanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Bare dekkene kosta 4000,- så jeg går ikke under 3000, da taper jeg dessverre for mye. Disse felgene er produsert i norsk Fundo-fabrikk og kosta omtrent 3000 pr felg, uten dekk - når de var nye selvsagt. Men men, det er jo en fantasipris i dag. Hehe Vil egentli beholde felgene selv siden de er så spesielle men jeg trenger penger og oppbevaringsplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovdyret Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Bare dekkene kosta 4000,- så jeg går ikke under 3000, da taper jeg dessverre for mye. Disse felgene er produsert i norsk Fundo-fabrikk og kosta omtrent 3000 pr felg, uten dekk - når de var nye selvsagt. Men men, det er jo en fantasipris i dag. Hehe Litt forvirra, 3000,- for alt, eller pr. stk? Passer felgene rett på e34 uten spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det var nok for alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Minimum 3K for alt ja. Mener iallefall at det er billig. Meget spesielle felger, har aldri sett noen andre E34 med slike. De passer rett på uten spacere ja. Bredde er 7,5 tommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå