FatLaces Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 hører en liten ulyd når jeg starter bilen. vil si den minner om lyden man får når man vrir om nøkkelen selvom om motoren går. har ikke fått sjekket det ut nøye nok, men tror lyden bare kommer når motoren er kald. noen som har en ide om hva det kan være ?
helgeb Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 innslaget på starteren som henger tenker jeg
jensemann23 Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 det har skjedd på min også. Da fulgte starteren med i 2 minutter eller noe før jeg skjønte hva lyden var, var en slags maling/uling. Det gikk heldigvis bra, jeg trodde den var brent.. Blir et jævle turtall på starteren når den henger på!
FatLaces Skrevet September 28, 2007 Forfatter Skrevet September 28, 2007 ja okei. det går fort over, bare et ørlite øyeblikk, kanskje så lenge som et sekund, men ikke mer. gjør igrunn ikke så mye, bare litt irriterende. og hvordan fikser man noe sånt da ? dvs, er det noe en som ikke har så fryktelig peiling kan fikse selv ?
kazynor Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 er vel bare det at den begynner å bli slitt i returfjæra.. kan jo ta den ut og overhale den greit å få fra hverandre, et helvete å sette sammen igjen...
Champ Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 er vel kransen på startmotoren tenker jeg, jeg hadde slikt på min forrige bil og til slutt slutta startmotoren å funke og måtte byttes
FatLaces Skrevet September 28, 2007 Forfatter Skrevet September 28, 2007 hvor mye er det for en startmotor ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå