sandvike Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Jeg lurer på hva som er forskjell mellom 325Ix motoren og den vanlige. hvilke deler er forskjellige, og hva må til for å bygge om?
Pilsen Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 bunnpanne og oljepumpe må vel byttes? vet ikke om det er noe mer.
CEJ Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 hvorfor i allverden vil du bygge om? selg din og kjøp en vanlig 325i da.. ix`en er mer verdt enn en vanlig 325i..
propan Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Og det er ikke "bare" å bygge om. Jeg vet ikke dette med sikkerhet,men det var en kompis som ble ringt etter for noen år siden fordi de ikke fikk dette i orden etter ombygging. Og det var mye greier. selg og kjøp det du skal ha.
sandvike Skrevet September 29, 2007 Forfatter Skrevet September 29, 2007 jeg har ingen ix.. jeg trenger motor til en vanlig 325i mod. og kom over en strøken ix motor.. det var derfor jeg lurte på om det var mye stress å bygge om.. Noen som har en god motor til 325i, eller eventuelt en god topp til samme type motor??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå