jäger Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 (endret) FIKSET Endret Juni 21, 2022 av jäger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 tja.. jeg er jo alltids hjemme da bor ikke så langt fra gardermoen(årnes) ca 2,5mil fra oslo kan jo stikke innom meg en tur.. bruker forresten carsoft 6.1 jeg da.. så ikke det før nå, men 6.5 får ikke jeg til å virke med min heller.. har du prøvd versjon 6.1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 tja.. jeg er jo alltids hjemme da bor ikke så langt fra gardermoen(årnes) kan jo stikke innom meg en tur.. Takk Notert, men blir et stykke å kjøre, så tviler. Noen nærmere? Blir boende hos noen venner på grorud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 bruker forresten carsoft 6.1 jeg da.. så ikke det før nå, men 6.5 får ikke jeg til å virke med min heller.. har du prøvd versjon 6.1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 bruker forresten carsoft 6.1 jeg da.. så ikke det før nå, men 6.5 får ikke jeg til å virke med min heller.. har du prøvd versjon 6.1? Kan jeg prøve 6.1 med samme kabel/interface da? (har den til 99 dollar på one-stop-factory.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 koster ingenting å prøve.. http://home.no/znapp/bmw/ der kan du laste ned det.. jeg la det ut på nett, bare å laste ned begge filene og unzippe dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå