Gå til innhold

Fete felger til e39

Beivakongen
 Share

Anbefalte innlegg

Spørs jo hva du mener med ikke alt for dyre da?

Billige 18" med dekk ligger vel rundt 10-12.000,- Da som regel replica felger og som regel dekk BMW`n ikke fortjener. For min del ble 48.000,- for BBS RS GT2 og dekk alt for dyrt :cry:

Regner med å ende opp i +20 lapper for det jeg har blinket meg ut. Her ligger det mye penger i valg av dekk. Har bestemt meg for å sette på Michelin Pilot Sport SP2 på denne også. Var meget fornøyd med disse på E34`en. Disse 18"`erne får jeg vel for ca.12.000,- inkl omlegging. Så kommer jo felgene på toppen her da, og jeg håper at M6 felgene skal komme til E39 på vårparten. Regner med at disse vil koste meg ca.8-10lapper også?

Felger:

BMW_M6_ALT_mach_char145F2.jpg

Dekk:

ingressbilde_WEB%20Michelin_Pilot%20Sport%20PST.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hva du mener med ikke alt for dyre da?

Billige 18" med dekk ligger vel rundt 10-12.000,- Da som regel replica felger og som regel dekk BMW`n ikke fortjener. For min del ble 48.000,- for BBS RS GT2 og dekk alt for dyrt :cry:

Regner med å ende opp i +20 lapper for det jeg har blinket meg ut. Her ligger det mye penger i valg av dekk. Har bestemt meg for å sette på Michelin Pilot Sport SP2 på denne også. Var meget fornøyd med disse på E34`en. Disse 18"`erne får jeg vel for ca.12.000,- inkl omlegging. Så kommer jo felgene på toppen her da, og jeg håper at M6 felgene skal komme til E39 på vårparten. Regner med at disse vil koste meg ca.8-10lapper også?

Felger:

BMW_M6_ALT_mach_char145F2.jpg

Dekk:

ingressbilde_WEB%20Michelin_Pilot%20Sport%20PST.jpg

Disse felgene ser veldig bra ut på en E39 jah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er en her inne som har fått dreid opp senter på slike felger og montert de på en E39. Så veldig knasent ut, men han hadde vel 19" tror jeg. Er redd dette kanskje blir litt vel hardt for min del. Det er klart penere, og muligens det også gir bedre grep, men min er hovedsakelig en familiebørse, og jeg kan ikke drive å lete opp kjørbare veier(Hele tiden :wink:) for å komme meg fra A-B 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er en her inne som har fått dreid opp senter på slike felger og montert de på en E39. Så veldig knasent ut, men han hadde vel 19" tror jeg. Er redd dette kanskje blir litt vel hardt for min del. Det er klart penere, og muligens det også gir bedre grep, men min er hovedsakelig en familiebørse, og jeg kan ikke drive å lete opp kjørbare veier(Hele tiden :wink:) for å komme meg fra A-B 8)

Kunne tenkt meg M6-felger selv, men blir kanskje litt feil å bytte ut mine skrudde BBS RX2 felger med replikafelger... :P Uansett er jeg ikke så keen på å få dreid senteret på felgene for at det skal passe.

Men for å holde meg til topic her, så er f.eks. BBS felger aldri feil på en BMW. Du har også Rondell 58 som nevnt, ellers er et prisgunstig alternativ Artec MS. En felg med FET kant hvis du velger 10" bredde bak (+10 cm kant på de). Har selv hatt dem på min forrige E39, og den bilen kler kantfelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...