Gå til innhold

Rengjøring/rensing av LMM

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
Skrevet

Tjolahopp! Sorry er litt sein å svare, siden jeg driver å pusser opp et hus jeg har kjøpt, men ja!

Fikk tak i sånn Air Sensor Cleaner spray, så kjørte på med den, og resultatet ble 100% bra! Ble så glad at jeg nesten måtte felle en tåre :P

Skrevet

Ble forresten ikke kvitt Check Engine lyset som kom på da LMM føkka opp stevninga. Noen som vet hvordan jeg kan slette det uten å punge ut med en tusing til et verksted? Funker det å koble av batteriet?

Skrevet

Vanligvis vil motorstyring når den registrerer feil fra feks LMM gå i "nødprogram"/LOS ol.

Motorstyingen trenger å få radert feilkoder, og få rettet komponent med avvik for å gå tilbake til normal drift.

Det betyr at man ikke automatisk kan skifte feks LMM og få bilen til å gå pent igjen...

Mener du behøver tilkobling til ECU.

Skrevet

Skit. Motoren er ikke i nødmodus. Bilen går helt som den skal nå som LMM er rengjort. Hadde håpet lyset skulle forsvinne av seg selv når avgassene ble normale :/

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Jepp vi er visst flere som lurer på dette.. driver feilsøking på 520i med m20 90mod. luftMENGDEmåleren måler jeg til 70 ohm stengt og opp til ca. 1100 ohm helt åpen.. kontakt 1&3 forfra. Er det andre som har målinger av lignende LMM??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...