Hankook Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Noen som har noen tips om hvor jeg kan få tak i billigst mulig m3 look fanger til e36 sedan, og hvor mye må jeg gi? brukt er også av interesse hvis noen skulle vite om en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Noen som har noen tips om hvor jeg kan få tak i billigst mulig m3 look fanger til e36 sedan, og hvor mye må jeg gi?brukt er også av interesse hvis noen skulle vite om en. Hei Jeg kjøpte uoriginal m3 frontspoiler fra http://www.koed.dk Fronten leveres ubehandlet i plast. Jeg har ingenting negativt å si om den. Både passform og kvalitet var etter min mening tilnærmet original. Mvh. snes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Vis du skal ha brukt kan det være en mulighet å titte litt på finn.no Bare et forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Mener å huske A-Dekk kunne levere M3 fanger for 1500kr(?) skal ikke si det helt sikkert... send han en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå