Rogern Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 har akkurat kjøpt meg en 94 m3e36. etter at jeg kjøpte den å var på tur hjem kutter den av og til. d hender når du gir gass etter den har trillet et stykke... (på lavt turtall) dette begynnte å skje etter at jeg fylte tanken med 98 blyfri... kansje forrige eier har kjørt på 95 og bilen har (vent) seg på d? hva kan være galt?
Rogern Skrevet September 29, 2007 Forfatter Skrevet September 29, 2007 nja.. skulle man ikke da merket d også mens bilen akselerer .. bilen kutter helt 1 sekund. og bare av og til...
Rogern Skrevet September 29, 2007 Forfatter Skrevet September 29, 2007 okei d hørtes ikke så dyrt ut. men må vell kansje ta diagnose for å finne ut hvilken en d er... dere som har m3, hvilken bensin kjører dere på?
Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Vill nok kanskje tro at det er lurt å ta en sånn diagnose test ja... Ellers går det jo ann å ringe til bmw verksted å spørre litt om dem har vært borti det før på en sånn bil..
///MoePower Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Det som er sannsynlig her: LMM. Falskluft. Bensinfilter. Bensinpumpe. Diverse sensors. Tenningstidspunkt. Bensintrykkregulator.
Rogern Skrevet September 29, 2007 Forfatter Skrevet September 29, 2007 hmm merkelig idag er d helt borte... kommer sikkert tilbake..
Thomaz Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Har no lignende feil på min nøkker litt å stopper på tomgang i ny og ne.... Åsså hender det den er litt lei å starte.. Men dem siste dagene har den fungert fint, untatt at stoppa en gang istad.. På min tror jeg kanskje det kan være luft filteret som er for stort.. Er dobbelt så stort som et vanlig kon filter.. Men er ikke sikker.. Er forresten værst i regn vær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå