conan Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 Dette er ikke en høy pris da du får med ganske mye mere enn bilen. Her er det snakk om mye reservedeler av det som er forbruk ved bruk, samt alt du trenger for og bruke bilen, og dette koster penger og er nytt. Denne kan ikke samenlignes med en hpi el kyosho i det hele tatt. Denne går bra til gatebruk og funker helt greit. Anng årstall på bilen er ikke dette så relevant da allt er byttet oppgjennom tia. Kan legge ut info på motor så fort bilen er her igjen, for dette husker jeg ikke. Differ er i en lettere legering som er slitesterkt og lettere.
stiann Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 ja jeg skrev jo at det er mye bedre og kjøpe en bil som du har eller og kjøpe en ny hpi eller lignende. mener jo med det att dette er en mye bedre bil. skjønner? når jeg spør om hva slags differ det er, er jeg ikke interesert i om de er lettere eller hva du mener. lurer på om det er enveis, kule, spider eller vanelige differ. finn ut hva slags motor det er da så får vi se, finn også ut hva slags servoer som er med. er du interesert i og bare selge bil og deler?
conan Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 ja jeg skrev jo at det er mye bedre og kjøpe en bil som du har eller og kjøpe en ny hpi eller lignende. mener jo med det att dette er en mye bedre bil. skjønner? når jeg spør om hva slags differ det er, er jeg ikke interesert i om de er lettere eller hva du mener. lurer på om det er enveis, kule, spider eller vanelige differ. finn ut hva slags motor det er da så får vi se, finn også ut hva slags servoer som er med. er du interesert i og bare selge bil og deler? Selger alt da jeg ikke har noe bruk for resten når bilen er solgt. Nå har jeg fått bilen og motoren er en MR12 og det er Futaba S3003 servoer på den. Anng differ aner jeg ikke men legger ut bilder så kanskje du klarer og se dette. Startet opp bilen i dag og kjørte litt, hadde glemt hvor bra dette gikk gitt Fremdiffen: Bakdiffen: Overføring til fremdiff: Gear systemet (2 gear): Motoren MR12: Her har du noen bilder, håper det hjelper deg litt da, jeg har dessverre ikke så innmari greie på dette.
stiann Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 det er flere motorer som heter mr12. eks. novarossi og ninja, men du har ikke noen av dem. så skulle ha vist produsent av motoren. klarer ikke og se hva slags diff det er ved og se dem utvendig, må se dem innvendig da. litt vanskelig og kjøpe en sånn bil når ikke du sitter med all info synes jeg, men skal tenke litt på det jeg. vurderer og kjøpe en ny Serpent 720. må se ann litt først.
conan Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 det er flere motorer som heter mr12. eks. novarossi og ninja, men du har ikke noen av dem. så skulle ha vist produsent av motoren. klarer ikke og se hva slags diff det er ved og se dem utvendig, må se dem innvendig da. litt vanskelig og kjøpe en sånn bil når ikke du sitter med all info synes jeg, men skal tenke litt på det jeg. vurderer og kjøpe en ny Serpent 720. må se ann litt først. Jeg klarer ikke se noe annet enn muligens "IKOZ"? på motoren da det er så tett rundt den, beklager. Da må diff sp,målet forbli uløst, skrur ikke fra værandre bilen for og sjekke det. Det eneste jeg vet er at den fungerer som bare det. Følger med drev til giring på 42-43-44 og 47 tenner samt endel andre drev og en diff kasse bak +++.
conan Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Ingen som vil ha en heftig og artig rc bil med myyye deler og morro?? this is fun to play with.....
Ballder Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Står drivremer til differ stille når du ruller bilen fremover så er det enveis i det minste.
conan Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 Alt går rundt når bilen rulles. Ingen som vil ha denne eller ?
conan Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 5000.- Må vekk, trenger pengene til jul her.. ( Support a broke BMW owner) hehe
Rayman Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Hvist du har en RC-butikk i nerheten av deg ville jeg hørt om du fikk sette den der for salg, mot at de får 10-20% av prisen. Tipper du da får solgt den raskt som f... siden titalsvis går inn og ut av slike forretningen hver dag nå i julen på leit etter julepresanger. Si at du f.eks skal ha 5000kr så kan de selge den for det de vil. Lykke til
525iii Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 har 2 slike skjermer som du kan sette i take i bimmern da;P vist du har lyst på, prisen går vell opp ihop med tanke på verdi. send en pm vist du er intrisert
conan Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Skrevet Desember 14, 2007 har 2 slike skjermer som du kan sette i take i bimmern da;P vist du har lyst på, prisen går vell opp ihop med tanke på verdi. send en pm vist du er intrisert Få et bilde og litt spec på di skjermene da, eneste er at jeg har cab så lite tak og sette det i. hva med skjermer til nakkestøtter da?
525iii Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 har 2 slike skjermer som du kan sette i take i bimmern da;P vist du har lyst på, prisen går vell opp ihop med tanke på verdi. send en pm vist du er intrisert Få et bilde og litt spec på di skjermene da, eneste er at jeg har cab så lite tak og sette det i. hva med skjermer til nakkestøtter da? send meg mailen din på pm, så skal jeg få tatt bilde senere idag, så skal du få litt speccs;P de er ikke åpna engang:p helt ny=)
conan Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 Denne byttes i kompl styling ( gts- lumma- e46 look ol) el nakkestøtter med skjerm og indash dvd spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå