Thunder Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 På E-60en jeg kjøpte er det låsebolter på felgene. Jeg finner ikke låseboltverktøy eller jekk. Er dette valgt vekk på denne modellen eller er det gjemt en lur plass? Felgene er org. BMW felger. Det er forøvrig det samme problemet på Mini Cooperen også. Samme låsebolten ser det ut som.
Boddiz Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Låseboltene til bilen din burde vel være i bilen ett sted.... Dumt spørsmål: Sett i "verktøyskrinet" ?
Truls 87 Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 På min fars tidligere MINI cooper (2003) satt låseboltnøkkelen nedi den isoporsaken under matta i bagasjerommet sammen med verktøy, hjulnøkkel ol. På E60 veit jeg ikke, men på alle BMWer jeg har vært borti så har den ligget i det værktøysettet i bakasjelokket på sedaner og på venstre side under bagasjerommatta sammen med resten av verktøyet på Touringer.
en325ic Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 er ikke alle e60er som har jekk. har du ikke jekk har du ikke stepp hjul. da har du run flat ... men i koferten skal d ligge den overgangen fra stjerne til 17mm..
Thunder Skrevet September 29, 2007 Forfatter Skrevet September 29, 2007 Verktøysettet som er festet på bakluken består av sikringer, 2 kombinerte fastnøkler, førstehjelpsskrin, slepekrok og stjerneskrujern/flattskrujern. Har ikke stepphjul nei. Jeg får endevende bilen å se om jeg finner den låseboltsaken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå