DANI Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 er d noen bra plass i bagasjerommet å jorde på?utenom låsen til bagasje lokket!?? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 nei blir for jalla d!!håpte på at d va ein plass eg konne jorda uten at du såg ledningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 belte-festene...? skrap godt av grunninga til du møter metall,sett på plass og stram godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 nei blir for jalla d!!håpte på at d va ein plass eg konne jorda uten at du såg ledningen! For jalla? Haha, det dummeste jeg har hørt.. Du legger jo bare kabelen under matta og opp til lykta da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 I hjulbrønnen på høyre side ut mot bakfangeren skal det sitte en bolt... Denne kan du jo jorde i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 i ramen som går under hattehyllen er ganske enkelt å komme til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 flytta just jordinga i min coupe, tok ut baksetet (sitteputa) og og festa jordinga i bolten til sikkerhets selen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 jaja se her fekk mye bra svar der!ska rett ud å se om d ikkje blir någe lyd i bimmen i dag:D takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå