DANI Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 er d noen bra plass i bagasjerommet å jorde på?utenom låsen til bagasje lokket!?? Takker for svar
DANI Skrevet September 29, 2007 Forfatter Skrevet September 29, 2007 nei blir for jalla d!!håpte på at d va ein plass eg konne jorda uten at du såg ledningen!
sfh Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 belte-festene...? skrap godt av grunninga til du møter metall,sett på plass og stram godt..
Spiritus Sancti Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 nei blir for jalla d!!håpte på at d va ein plass eg konne jorda uten at du såg ledningen! For jalla? Haha, det dummeste jeg har hørt.. Du legger jo bare kabelen under matta og opp til lykta da..
vetu03 Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 I hjulbrønnen på høyre side ut mot bakfangeren skal det sitte en bolt... Denne kan du jo jorde i.
Nøstbakken Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 i ramen som går under hattehyllen er ganske enkelt å komme til
Berre83 Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 flytta just jordinga i min coupe, tok ut baksetet (sitteputa) og og festa jordinga i bolten til sikkerhets selen.
DANI Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 jaja se her fekk mye bra svar der!ska rett ud å se om d ikkje blir någe lyd i bimmen i dag:D takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå