The_transporter Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 var ute å kjørte nå.. og servoen min er helt brent.. har vert det en stund.. men når jeg kom hjem å stoppet motoren min, så kom det en klakkelyd i takt med turtallet.. kan servoen ha laget denne? å hvor lenge er det normalt at oljelapma skal lyse etter du starter motoren.. min lyser i inntil 3 sekunder på kald motor.. mindre på varm.. takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 jeg har akkurat det samma, og defekt servo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 jeg har skikkelig tikke/klakkelyd når motoren står på tomgang.. når jeg ruser motoren eller vrir på rattet tar det helt av oppi motorrommet høres ut som en gaffeltruck eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Det er nok servopumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 ikke vits å drøye servobytte lenger nå gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Ta av reima på servopumpa, er lyden borte? Blir den ikke borte? Da er det noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 det er en møkkajobb å ta av den reima da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 hehe bare å kjøre og late som du ikke hører lydene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Er det så vanskelig å identifisere hvor lyd kommer fra er det greit å bruke motorsteoskop, eller sette et langt skrujern mot delene og sette øret inntil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Det er nok mye som tyder på servopumpa her,hadde samme problemt en gang på min forige bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagabond Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Sku tru det var lettere, og ikke minst mye billigere å hekte av reima og få bekrefta om det er servopumpa eller råde bank... Kjøre lenge med rådebank går bare ikke (har prøvd det jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 hehe var oppe å hørte på bilen istad, tviler sterkt på at det er annet enn servopumpa ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 vel.. har selv hatt bil med rådebank CEJ satt på bann spiker på motorvegen, m20 blokka sprakk over hele og flere hull.. olje over hele motorvegen.. vel tror det bare er servoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå