Loffen Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Ja. Disse demperene/fjærene passer på biler produsert frem til mai 1992. Etter det kom det "nytt" understell som gjør at dempere og fjærer ikke passer om hverandre. Min bil er produsert 04/92, så jeg må ha et slikt sett. ... såfremt det stemmer at disse har stått på en 6 syl 1991 modell (sedan??)
kazynor Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Ja. Disse demperene/fjærene passer på biler produsert frem til mai 1992. Etter det kom det "nytt" understell som gjør at dempere og fjærer ikke passer om hverandre. Min bil er produsert 04/92, så jeg må ha et slikt sett.... såfremt det stemmer at disse har stått på en 6 syl 1991 modell (sedan??) ja det er bra at BMW ikke gjør ting komplisert hehe
mrbatnes Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 hvor finner man ut når bilen er produsert?? mulig at det er et tåpelig spørsmål, men det er noe jeg har lurt på en stund
Eivel Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 Her er bilde av bilen med disse demperne montert. Det er med alle 4 dempere og fjører ja.. Budrunden avsluttes i kveld.
Loffen Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Bra interessert i dette, men ønsker at du tar enda en titt på demperene (merke?). Og hvor gamle framdemperene er f.eks. Følger det med papirer? EDIT: Leste en plass at Apex ikke lager sett som passer 1991-05/1992, bare bilene produsert etter dette. Litt rart det da, dersom dette har sittet på bilen din...
Eivel Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 Loffen: Tok en nermere ditt på de som du ønsket. Putene som sitter inni framdemperene virker litt slitne. Ellers ser de hele og greie ut. Litt overflaterust enkelte steder. Har desverre ikke papirer på de, da de satt på bilen når jeg kjøpte den. De fungerte helt utmerket når de ble plukket av bilen. (Blir vel ikke slitte av å ligge i garasjen vel..?) Om du har lest dette noen plass må du sjekke kilden din litt bedre. Bilen min er ikke ombygd på noen måte hva gjelder forstilling, og demperene m/fjører passer helt fint.. Det er originale BMW (Sachs) dempere det er snakk om her, ikke Apex-dempere (kunn Apex fjører). Kan det være sistnevnte du blander sammen med noe..? Pakket ned alt sammen nå i kveld, så det mangler bare et navn å sende de til nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå