Eivel Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Selger en ECU med chip til E36 325i (94-mod(?), med vanos) Chip'en optimaliserer tenning/bensin, samt høyner turtallsperre til 7krpm. (Og NEI, chip'en er ikke egnet for turbokonvertering..) Selges hbo. kr.2000.- SOLGT Kjøper betaler frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 har du noe info om chip`n? har du brukt denne? merkbar forskjell fra orginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivel Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Har ikke noe info annet enn hva jeg har skrevet over. Jeg byttet motor i min bil fra M50B20 til M50B25, og kjøpte i samme slengen denne ECU'en fra sverige. Tok kontakt med Turbocenter, og fikk da til svar at tenning, bensin og turtallsperre var endret med denne chip'en. Har aldri testet med original ECU, så kan desverre ikke si noe om forskjellen. Men har kjørt litt mot helt originale 325i'er, og min drar fra uten problem. (chip, filter, fjernet vifte, portet topp, grenrør og custom eksos) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå