javewl Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Jeg skal snart parkere m3'n for vinteren, og skal gjøre diverse oppgraderinger. Jeg har hørt at man kan skifte veivakslingen slik at motorvolumet blir 200ccm mer, stemmer dette? Skal inn med kompressor, så alt jeg kan hente av volum på forhond er bare pluss.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Du må nok bytte mer enn bare veiva i såfall ellers vil stempla dine prøve å komme gjennom toppen.
oddis Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Skal du skifte veivakselen må du også komponere råde/stempel specs. Noe som er dyrt.. Å åpne en S-motor er ikke billig. Skal den først åpnes skal det puttes inn smidd innmat ....og turbo.
javewl Skrevet September 30, 2007 Forfatter Skrevet September 30, 2007 Du må nok bytte mer enn bare veiva i såfall ellers vil stempla dine prøve å komme gjennom toppen. Ja ok, det kan jo bli litt domt Mulig det bare blir med å sette trykk på som den står da.
_CoZm|C_ Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 heller turbo enn kompressor..... kosta å var kar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå