KarlAndre Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 M front selges til 3500.- uten grøftelys! Ubrukt å ulakkert. Orginale fester så skal ver bare å montere den på jeg å en kompis bestilte en hver for oss til vår 328i so skal han ikke ha den pga penge mangel. Regner med den skal passe til 320, 325 å 330 også. Men får ikke sendt av gårde noe før den 16 siden jeg da er på sjø NB! Kjøper betaler selfølgelig frakten å nei jeg vil ikke bytte i din bestemors rullestol. Intressert? Fyr av en PM. Så satser jeg på bildene jeg PRØVDE å legge ved funker va no så borti "#¤%£@ også det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 kunne vært interessert, men ikke til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 hvor holder du te? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 den koster 1999 elle noe på koed og da får du med lys og alt, den prisen er uten dk moms men den får du igjen ved utførsel til et ikke eu land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 er det forskjell på sedan og coupe og hva passer denne til? regner med den er til sedan? passer den til coupe så er jeg muligens interresert til en noe mer fornuftig pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå