jensemann23 Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Hvor kan man se for å sjekke om bilen har vært kræsjet i fronten? Har fått en mistanke på min, da jeg fant noe rart i bakkant av fremskjermene, inne ved dørhengslene. Ser ut som det er tettet med sikaflex mellom der. Skal gå ut og ta bilder etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 det hullet på det nederste bildet er ikke et rusthull, det er rett og slett hull i sikaflex! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Noen som vet hva som kan være gjort her? Hvordan ser det ut originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 er sikkert bare karroseri kitt som skal tette og sånn i skøyten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Da jeg hadde min på NAF test, målte han på lakken rundt på bilen. Fant ut at bakluka hadde vært lakkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå