kazynor Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 selger mine sideblinklys til E36, siden jeg nå har byttet ut med hvite blinklys. kom med skambud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 jeg kasta mine jeg. Tviler på du får solgt oransje sideblinkere;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 hehe vet...men skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareFinn Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Kan ikkje du beholde dine oransje sideblink også kan eg få komme med et skambud på de hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 hehe ja du kan jo prøve tar sikket bare å legger de under dekka og spoler dem i stykker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå