Gå til innhold

Frontlykter E46, glassbytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fult mulig. Fatter gjode det på sin 2000 sedan. hvis du tar av den lista under lykta som lyktespyleren sitter i så kommer du til alle klipsene på glasset og kan lett ta det av. Nye glass får du kjøpt hos BMW. Mener de kostet rundt 1200 for begge. Hjelper utrolig mye på utseende med nye fine glass. Tror jeg skal gjørde det på min egen bil når våren kommer

Skrevet
Nye glass får du kjøpt hos BMW. Mener de kostet rundt 1200 for begge.

Eventuelt hos Koed hvor de koster 271 danske kroner pr. stk. Jeg anbefaler også å skifte den pakningen som sitter rundt "glasset" - disse selger Koed til 79 danske pr. stk.

Skrevet

husker fattern bytta glassene to ganger. første gangen fordi glassene hadde sprekt på siden(hørt dette er et vanlig problem). Vi bytta da både glass og pakninger.

Med nye pakninger var det veldig hardt å få klemt på plass de nye glassene og det tok ikke lang tid før også disse glassene sprakk.

Den siste gangen valgte vi å kun bytte glass. passet selvfølgelig på at de gamle pakningene var helt rene før vi satte på de nye glassene. Disse glassene forholdt seg hele og uten duggproblemer i de ca 6 mnd han hadde bilen før den ble solgt.

Så vet ikke om det er like nødvendig å bytte pakninger... kommer selvfølgelig ann på tilstanden til de som sitter der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...