Scirre Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Bilen har kommet til rette og står nå på skraphandler/verksted. Skal opp dit å titte på den i morgen for å se om det er noen skader. Takker til alle som har tatt seg bry med å titte litt ekstra etter den Den går antagligvis i oslo eller jessheimområdet da jeg har blitt ringt av folk som har blitt tilbudt bilen i innbytte. Det er en svart e30 med sorte DE-lykter og sota baklykter med hvite felger og stor m3-spoiler. 2-dørs. Regnr: BN31254 Om folk som skal ut å kjøre bare holder øya åpne etter denne bilen, blir jeg veldig glad Mange takk, hilsen Kjetil Fladby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Ring meg, og ikke politiet, da det er en bekjent av meg som kjører. Lang historie... <--- hehe noen jeg kjenner ell? kjipt det, noen du kjenner som har stikki av med bilen din? det du mener? Hs. Christer X-Borgen beboer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Lei sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 jep.. men anmelder det i morgen tidlig om han ikke kommer tilbake med den i natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Dette er kjedelig greier, selvom det da skal være en bekjent Kjører daglig mellom kløfta og strømmen, så får jeg øye på den tar jeg kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 sånne som tar andres biler skulle blitt henretta live!! lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Det er forståelig at man ikke melder kompisen/den bekjente til politiet hvis han "bare" har tjuvlånt bilen og man stoler såpass på ham at man går utrifra han kommer tilbake med bilen. Men hvis han forsøker å bytte inn bilen din, da er jaggu ikke personen mye å samle på, hadde meldt ham tvert hadde jeg hørt noe slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 sant, så sant.. har gitt han for mange sjanser allerede, så får gå til politiet i morgen om den ikke dukker opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Uansett: lykke til med å få tilbake bilen, surt når slikt skjer og man bare sitter der og ikke vet helt hva man skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Det hørtes jo helt teit ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Jeg bor på Jessheim, så holder øya åpne... Leit at sånt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 jep, takk takk.. pen 5'er du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Hvis du har gitt han flere sjanser så er det bare å gå rett til Politiet. En sjanse og ingen respons = anmeldelse. Man skal ikke be om å få tilbake bilen, han skal komme med den ASAP. Blir spennende å høre hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Håper du for tilbake bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 skal holde øya åpne ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå