Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forskjellen på 535`en og den gode gamle 745`en er at 745`en har et mye lavere kompressjonsforhold, nemlig kun 7,5 i kompresjon, hvilket tillater den å ha turbo.

Det er ingenting i veien for at du monterer turbo i 535`en din uten å gjøre noe sålenge du holder deg under 0,5 bar turbotrykk og stiller opp bensintrykket en del, men skal du lade mere enn det så må du nok åpne motoren og maskinere/bytte ut noe innmat.

Lykke til uansett, ingenting er umulig :)

Skrevet

Bruk litt penger på skikkelig datasprut så får du hentet rikelig med hk uten å endre komp forholdet. Et skikkelig blandingsforhold er alfa omega.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...