StianA Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 var inne på finn.no nå og da fikk jeg opp noe intressangt. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... MIQc199275 og jeg som sikkert mange andre har vel lyst og bygge bilen om til en m3=) men er dette noe og satse på? blir denne vannesekligere og få godkjent enn hvis jeg hadde tatt deler fra en europeisk m3? greit karroseriet hadde jo sett bedre dager men intreøret og motoren er vist i god stand. er dette noe og satse på? en m3 delebil til 35000 er jo ikke akuratt dyrt da hva trur folket mvh stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Er jo billig for en delebil hvis interiøret er helt og motor,drivverk,understell etc er ok. Hvordan godkjenningen er er jeg usikker på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 35 for en M3 er meget billig om den er god teknisk, må vel ut med noen kroner for å få euro-specs på motor, men uansett bør det være verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 35 for en M3 er meget billig om den er god teknisk, må vel ut med noen kroner for å få euro-specs på motor, men uansett bør det være verdt det Vil jo aldri få Euro-specs på en Us M3 motor, da disse motorene jo er strokede og friserte M50. Skal man ha euro-spec så må man kjøpe S50 maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Da lærte jeg noe nytt i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Ja det må da være billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå