børge Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 har en hardtopp til e36 liggende... kjøpte denne da jeg hadde planer om å bruke bilen i vinter.. men med litt tenking ombestemte jeg meg.. kjøpte derfor vinterbil å vil derfor muligens selge toppen igjen... den er helt strøken me en sekk til å legge i den for oppbevaring om sommeren... den er sølv grå... skal prøve å få tak i farge koden på den... høyst bydende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 ?bumpibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rgaa Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 hei! jeg er interisert.... pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 rundt 10... bud kan vurderes... =) bare sleng inn et bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rgaa Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 hei igjen. kan by deg 7000,- kr... kan hente når som helst! ring må 90872242 så kan vi snakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 bø....=) ingen interesserte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hmm, skulle jo hatt en hardtop til min egentlig Men blir fort litt penger da jeg må lakkere til samme farge som bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 lakkeringa er ikke verdens dyreste.. spørs om du kjenne noen som er innen yrke... kan få den lakkert for ca 2500 .. åsså e der jo ingen fast pris på toppen så mi kan sikkert bli enige om du er interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 7k! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Er den solgt?? Er interessert! om du kunne fått den lakkert for meg så hadde jeg satt pris på det =) Burgunderød metallic er fargen på min cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lockheed Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Siden haug har solgt sin cab byr jeg 6500... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå