Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann folkens!

Jeg har sett litt på nettet og har funnet ut at jeg skal hente meg en 330i SMG med M understell og M-pakke. Noen som har innvendinger til denne kassen? Har aldri kjørt SMG så jeg vet ikke hvordan det er. Bilen er gått rundt 70.000. Noe spesielt jeg må se etter av problemer? Jeg har hatt en E46 328i tidligere, og der var eneste problem jeg kom over defekt forstilling, dvs bærearmer ol. Jeg skal hente den på mandag så det haster litt på en måte. :)

Skrevet

Alvorlig?

Ingen kommentarer eller noen som har peiling?

Trodde dette var Norges største BMW forum jeg og folk som brant for BMW.... Mulig jeg har tatt feil merke i alle disse årene jeg har hatt BMW da.... De sier BMW eiere er de som er mest fornøyd med bilen sin og dem som vet mest... Kjipt... å måtte gå utenlands på andre fora for å få svar fordi mine egne landsmenn ikke vet noe om dette...

Skrevet

Alle svar er som ofte bedre svar enn ingen svar.... Det er jo en hel haug med personer her inne som sitter på kunnskaper og kjennskap til trimming av disse bilene og i alle fall hva som kan forventes...

Skrevet

Kan jo ha noe med at SMG I kassa i E46 325 og 330 ikke er så vanlig....og derfor er det ikke så mange som har kunnskap om den.

Kunne jo fortalt deg litt om SMG II funksjoner etc i min...men det er ikke samme kassa.

Så da er du jo like langt.

Skrevet
Alvorlig?

Ingen kommentarer eller noen som har peiling?

Trodde dette var Norges største BMW forum jeg og folk som brant for BMW.... Mulig jeg har tatt feil merke i alle disse årene jeg har hatt BMW da.... De sier BMW eiere er de som er mest fornøyd med bilen sin og dem som vet mest... Kjipt... å måtte gå utenlands på andre fora for å få svar fordi mine egne landsmenn ikke vet noe om dette...

Det var da voldsomt som du skulle ri av deg.

Nei jeg tror du får gå å kjøpe deg en skoda eller noe Hmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...