Singda Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 har skaffa meg 3" eksos vinkler nå, så tenkte jeg skulle feste den på turboen men hvordan skal jeg gjøre det? har hørt om noe som heter v bånd klemme eller noe? kan jeg bruke det? simon
propan Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Du må finne en flens eller lage en flens hvis ikke det er V-band på turboen. Jeg vet ikke om du har det,men hvis du har det-så må du kjøpe/lage en flens med V band.
Singda Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 okey, er ikke sikker på om jeg har v flens på turboen, veit ikke hva det er er samme turbo som a-dekk selger tror jeg, t34xpower. har du bilde av en v-flens og hvordan det er festet på motoren?
propan Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Hvis du søker på v band og diverse så finner du det meste. http://www.vangbo.no/pdf/V-band_koblinger.pdf
ehrnst Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 her ser du et eksoshus med feste for vband samt en klemme og en bit til bruk på DP. her ser du en T3-turbo med intern WG. På WG-huset er det skruehullhvor du skrur inn flensen fra DP. Har du ekstern WG setter du flensen fra dp der hvor WG-huset er på dette bildet (et "hakk" inn, 5,6 skruehull) Eksoshus uten WG-hus:
Singda Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 okey, jeg har ikke slike skruehull der eksosen skal ut, har en tut som stikker ut, som er 3 toms tror jeg, med en liten kant på. kan jeg bruke v-bånd der å eller?
ehrnst Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 okey, jeg har ikke slike skruehull der eksosen skal ut, har en tut som stikker ut, som er 3 toms tror jeg, med en liten kant på. kan jeg bruke v-bånd der å eller? som du ser ut av første bildet, så har du v-band anretning ja. kjøp deg et ferdig stykke til DP hos vangbo f.eks.
conan Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Hvis det er a-dekk turbo trenger du v-bånd. Dette finner du på gik el vangbo. Evnt du kan spørre a-dekk om hjelp til og skaffe deg den, koster et par hundre spenn, men du trenger også flensen (hvis du ikke fikk med denne) og returen til olja fra turboen. Men er enklere og svare om du legger ved et bilde av eksos sia av turboen..
TOREBMW Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 hvis du trenger v-bånds klemme og flens (3")har jeg det liggende du kan få billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå