jojr Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Jeg ser du kan Chippe motoren for helt ned i 1900 kr i sverige og oppover Har det noen funksjon og holder motoren like lenge Bilen er en 318 tds 97 mod gått 250000 km På forhånd takk for svar
austrheimarrrrrrr Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Chippa min ifjor;STORFORNØYD! fra 90gamp til 134! Fra 180Nm til 250Nm Akser nå fra 1200rpm og helt ut til rødmerkingen, OG forbruket har gått ned til 0,35på langtur og 0,5 på vanlig kjøring Anbefales da jeg trodde først bilen var daukjørt, men fant fort ut at alle er sånn originalt
2000Touring Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 austrheimarrrrrrr - Hvor har du fått tak i chip som øker dreimomentet med nesten 100%
austrheimarrrrrrr Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 austrheimarrrrrrr - Hvor har du fått tak i chip som øker dreimomentet med nesten 100% ojj skrivefeil; 250Nm skal det være
austrheimarrrrrrr Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 austrheimarrrrrrr - Hvor har du fått tak i chip som øker dreimomentet med nesten 100% det FØLES som om økningen er 100%; nå SKJER det noe!
2000Touring Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 austrheimarrrrrrr - er fortsatt intr i hvor du kjøpte chipen... Har ikke sett at noen har tatt utt så mye før, så hadde vært kjekt å vite hvem som gjør det... Har du i tillegg drag fra 1200rpm så er jeg veldig intr. Har en kcr-boks på min, og den gjør den mindre kjørbar når en holder på med småkjøring - så som kjøring der man vanligvis kan krype gjennom et kryss på 2. gir, så må jeg nå ned i 1.. Men, det sparker ganske godt på høyere turtall...
austrheimarrrrrrr Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 austrheimarrrrrrr - er fortsatt intr i hvor du kjøpte chipen... Har ikke sett at noen har tatt utt så mye før, så hadde vært kjekt å vite hvem som gjør det... Har du i tillegg drag fra 1200rpm så er jeg veldig intr. Har en kcr-boks på min, og den gjør den mindre kjørbar når en holder på med småkjøring - så som kjøring der man vanligvis kan krype gjennom et kryss på 2. gir, så må jeg nå ned i 1.. Men, det sparker ganske godt på høyere turtall... Ta kontakt med Normann på trimchip.com, så får du svar på dette.Han ikke bare skifter chip,han setter også parametrene på oppsettet til deg etter hvor du vil ha effekten i turtallsregisteret.
jojr Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 Hehe nå kommer det mase svar på mine spørsmål etter jeg har solgt dieselen og kjøpt en 320 touring i stedet,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå