M3/M5 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1635176 ? Mener det er svert useriøst av selger og ikke oppgi fult navn og tlf nr. Men men.. hvordan finenr jeg ut hvem som eier bilen? Står jo regg nr på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1635176 ?Mener det er svert useriøst av selger og ikke oppgi fult navn og tlf nr. Men men.. hvordan finenr jeg ut hvem som eier bilen? Står jo regg nr på den. Send "regnr bn30942" til 2282 Så får du informasjon om kjennemerke, bilmerke, navn på eier og bostedskommune for eier, når kjøretøyet sist ble godkjent - og frist for neste gang det skal inn til periodisk kjøretøyskontroll, eventuell skyldig årsavgift og omregistreringsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 har sett den der tilsalgs for en god stund siden, mener det var samme navn. husker det pga at vanligvis er det menn som selger slike biler. ser jo veldig pen ut, er den så strøken som det ser ut er det et røverkjøp. kan ikke skade å sjekke ut nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Kjenner til denne ja, Er eid av en dame fra Tromsø siste årene, hun har jobbet på Bilxtra i tromsø og så vidt jeg vet er denne godt behandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Kjenner til denne ja, Er eid av en dame fra Tromsø siste årene, hun har jobbet på Bilxtra i tromsø og så vidt jeg vet er denne godt behandlet. Info om bilen Eier Willy Isaksen. Står i Tromsø sist EU 18.01.2007 skyldig årsavgift: 0 Så er jo da rart at ikke Willy Isaksen som står som eier selger denne da. hva mener dere? Skal se om jeg får sed nermere på denne. Og skal ringe en venn som kan bekrefte/avbekrefte om den er/har vert i eie av noen som jobber på Bilxtra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Willy kan være far eller mannen til Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 hun sjekker nok helst bare interessen siden hun ber om bud på mail og ikke oppgir noe tlf nummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå