Ole@Automote Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvis jeg får tak i en sånn motor til å putte i min e30 M3 til en passelig pris så tror jeg jaggu att jeg slår til For ett kraftverk 420 hk på 4 liter Hva heter denne motoren på BWM språket? S??/B40 http://automen.blogspot.com/2007/03/2008-bmw-m3-40l-v8.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 S65/B40 http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hehe ja er nok ingen enda tror jeg som har sånn motor i E30 enda ... Men hadde vært tøfft å sett om noen hadde gjort det i tia fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Bare og følge med i tyskland, sikkert noen som har klart og vrake en alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 hvorfor ikke den siste m5 motorn? ikke plass eller er det gjort? hadde vært rått det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Er vist nok en i østfold område som har en e30 med v10 M5 motor og twinturbo på 1000hk. gate registrert, men jeg tror det er bare bullshit. Kun hørt 1 person snakke om den.. Noen som vet noe om det? Hadde vært utrolig tøft å fått den nye M3 maskina i en E30 ja! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 hvorfor ikke den siste m5 motorn?ikke plass eller er det gjort? hadde vært rått det Er nok plass til den V10 maskina å. Regner nesten med att den er lettere å få inn fysisk enn den motoren jeg allerede har i bilen. Men v8 maskina holder tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Bare å bestille seg en fra BMW i Tyskland det... For den "gamle" V10 motoren i M5 så var det bortimot 200 lapper uten kasse. Fett å slenge på en 6 trinns manuell og kaste den i et lite E30 kaross. Dette skal jeg gjøre en eller annen gang, EOD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Får en brukbar S62 i Tyskland for ca 60 lapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Får en brukbar S62 i Tyskland for ca 60 lapper.. Var i utgangs punktet det som var planen, men den nye skal være en del lettere. Bunnpanna på S62/B50 passer bedre på en e30. Så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå