Gå til innhold

Motorvarmer før vintern? finne en som passer? HASTER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. har sett meg litt rundt og har bestemt meg for å kjøpe meg motorvarmer, kupevarmer ol.

Begynner å bli et aktuelt tema for vintern dette..

Har sett på defa sine pakker.. men ohh.. dyrt :(

Så derfor på biltema`s sider, og fant diverse der:

http://www.biltema.no/carparts/carparts ... rCarId=BMW

Men de har jo ikke til min e36, sedan 318iM43 96mod:?

Noen som vet om en a disse fortsatt passer? tenker på dimensjon rundt i frostplugghull osv..?

Alle tips, forslag, evt andre løsninger/ billigere alternativer mottas med stor takk :D

Skrevet

Sist jeg spurte etter motorvarmer på Biltema (et par år siden), så sa de at de hadde sluttet å selge de, selv om de stod i katalogen. Var visst ikke helt trygge.. Det var i Mjøndalen/Drammen.

Har selv hatt både Defa og Calix (svenskenes svar på Defa, selges via Mekonomen), med gode erfaringer. Begge har til så godt som alle BMWer. Veldig like systemer begge to. Kupévarmer kan kjøpes fra både Defa, Calix, Biltema og Clas Ohlson uten at det er noen big deal. Er plass et problem er de nyeste til Defa fine. Veldig kompakte.

Skrevet

Henger meg på her, har tenkt på akkurat det samme. Defa koster jo selvfølgelig en del, men er nok den beste og varer vel uansett lengre enn den type de selge på bilekstra!!

Skrevet

defa pakken kan du jo ta med deg vidre når du bytter bilen, det har no jeg gjort, lar bærre varme elementet stå igjen til neste, funker fint det. har hatt min i 5 år no å byttet kl en gang og en kabel som jeg slet av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...