bmwhans Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Har et repobjekt som jeg skal ta vekk litt rust i gulvet. tenkte å pusse hele gulvet og lakke på nytt. men det er et oljelag over hele gulvet, noen steder helt tørt. noen som har effektive metoder for å fjerne tectyl?
bmwhans Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 inni bilen? hvordan vil det gå med dasjbord og alt. alt blir fullt av vann.. må være ett eller annet middel som funker? malingsfjærner?
NeonMuffler Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 stålbørste på vinkelsliper eller drill... det gjorde jeg på hele undersiden av bilen min
bmwhans Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 ok trodde ikke det klarte å løse det opp, men jeg skal prøve
02 Touring Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 inni bilen? hvordan vil det gå med dasjbord og alt. alt blir fullt av vann.. må være ett eller annet middel som funker? malingsfjærner? Hvor sto det at det var inne i bilen??
nikks Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 ok trodde ikke det klarte å løse det opp, men jeg skal prøve joda, bare la det ligge på litt før du begynner å gnukke, så skal det gå av
kazynor Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 gjør som jeg gjorde...satt fyr på det...brenner som f***....
NeonMuffler Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 gjør som jeg gjorde...satt fyr på det...brenner som f***.... litt vel dumt å tenne på inne i bilen... dessuten så kan du ødelegge stålet under
bmwhans Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 inni bilen? hvordan vil det gå med dasjbord og alt. alt blir fullt av vann.. må være ett eller annet middel som funker? malingsfjærner? Hvor sto det at det var inne i bilen?? gulvet er som regel inne i bilen også da...
02 Touring Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 O.K. På mine er det Tectyl bare under. Prøv med Bensin, "det er ikke fleip" Dynk ei fille klissvåt og la den ligge på tectylen.
bmwhans Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 ok beklager villedende info! det var tectyl under gulvteppet. og har finni ut at jeg ikke skal ha vekk alt. men noe her og der. skal prøve bensin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå