Jonass Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Til 2dørs e30 Farge Grå. Har den vanlige slitasjen på førerstolen, må legges i litt skumgummi og trekkes med nytt trekk eller en lapp. Passasjerstolen er helt fin. Ellers fungerer de bra, alle funksjoner intakt. Strøkent baksete med midtarmlene!! Ikke så vanlig det tror jeg. Har dørtrekk (2dørs) som er i sånn svart look alike skinn, ser veldig bra ut! Gi bud! Kan selge hver for seg, men stolene selger jeg ilag. Kan ordne frakt men må nok påregnes rundt 6-800kroner i frakt for hele pakka da, noe billigere hver for seg. Sender ikke i post, men vet en som kjører varetaxi lofoten-oslo ca to ganger i månden.
Jonass Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 Her er noen bilder Tok visst feil med dørsidene. men de er hele og pene.
Jonass Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 4000,- for alt. Har ikke hastverk med å selge, det blir skrudd ut av bilen på mandag, og blir da grundig rengjort(ikke renset) og så blir det satt i boden min for å vente på ny eier.
ivarv Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Hvor mye vil det koste å få sendt det til Trondheim?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå