Andreas 750iL Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvor får jeg gjort dette, noen som kan komme med noen tips. Dårlig bilde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg fant ut at http://www.wheelie.no/ driver med felgretting i Trondheim. "Problemer med bulkede eller urunde felger? Vi retter dem i vår hydrauliske rettemaskin. Dette har gitt oss verdifull erfaring om felgstyrke og materialer som vi benytter når vi velger ut hvilke felger vi skal selge. Billige felger kan bli dyre i lengden. De tåler mindre, og materialet er ofte for dårlig til at de kan rettes." Litt reklame... Sikkert flere som har bruk for noe slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Osloveien Bilverksted AS Oslov. 132, 7019 Trondheim 73 94 50 00 Hadd en 19 smc felg på 5ern min,bulka den så du såg inn i dekket!! Dæm ordna den helt strøken kosta mæ 800kr,derre e 2 år sia,mulig prisen har steget litt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Supert, takker for tipset... Trenger flere folkens bare å skrive inn... Skal ringe å høre på priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå