jensemann23 Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 På 320/325 så er vel batteriet baki bagasjerommet. Noen som vet om det ligger kabler i 318i så jeg kan ta ut strøm til forsterkeren baki der og slipper å strekke opp hele veien??
kabeldeigen Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Du må nok strekke kabel fra batteriet og bak, er ingen andre muligheter desverre. Dette er pga av forsterker krever mye strøm, og da trengs en feit strømkabel fra batteriet.
jensemann23 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 trenger vel bare en feit plusskabel da? Og så ta jord rett fra godset? Hvor skal jeg ta kabelen gjennom torpedoveggen??
kabeldeigen Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Trenger en feit kabel ja, med sikringsholder nærmest batteriet. Jeg trakk pluss kabel fra batteriet inn gjennom torpedoveggen under hanskerommet. Deretter under deksel med dørene/teppet. Av med baksettet og gjennom veggen. Jordet (-) i ene mutteren til festet av baklyset. Funket bra for meg
jensemann23 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 ja, har en 50A sikring, samt to RF 6X9 tommere, en RF 551X forsterker og er 12 tommer RF sub i kasse. Fikk alt av en kompis ubrukt for 1000 spenn:)
R.E.H Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 husk å ha minst like stor jord som pluss til forsterkeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå