Søreng Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Som topic sier.. Vurderer en bil i oppland (raufoss) men er litt langt vekke fra meg.. Så hadde vert greit å hatt noen til å se på den om det stemmer med hva selger sier osv... Meget takknemlig for all hjelp.. PS.. Link sendes på pm.. av tenkelige grunner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 hør med Anderslien på forumet her. han bor vel der.. blir litt langt unna for meg, når jeg ikke har lappen desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 send meg pm med link, kanskje jeg kjenner bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Kan se på den for deg jeg... Bor på Raufoss, så er null problem. Send meg link i PM og forklar litt, så kan jeg se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 PM sendt med forhåpentligvis nok informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå