bmwe3m Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 baklykter med hvit eller klar blink begge sider. xenon frontlamper/ hvite blink evt komplett 2000 mod front. hvite sideblink div lister senke sett tlf 45419235 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Bak lamper er bestillt... men er det ingen som har deler til disse??? noen som vet hvem som selger 60/40 senkesett til disse i rogaland?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 har et sett med hvite side blik til dg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 har et sett med hvite side blik til dg:) hmmm... har akuratt bestillt dette også, pluss foran, og kompl. liste sett, bremseskiver, og fullt service sett.... men mangler senkesett og så tror jeg at jeg vil gå for de nye ac kopi felgene i 19" evt. om jeg kommer over noen alpina felger, så om noen vet om noe er det bare å hylle ut....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 passe noge av 7 serie e32 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 passe noge av 7 serie e32 ? heller dårlig det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå