jensemann23 Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Det er ca 1,7 mm mønster igjen på sonar sx-1 dekkene jeg kjøpte i april. Har kjørt 12.000km siden jeg satte dem på, sånn ca. De er helt likt slitt, og jeg har ikke drevet med burning for å si det sånn;p (318i).. Er det unormalt at bakdekkene blir så fort slitt? De er hverken harde eller myke.. Kan det være feil hjulstilling? Selv om de er helt likt /jevnt slitt?
Ron Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 e det lavprofil,så e derre helt normalt. kjipt men sant.
todleif Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Det kan hende at det er litt sporing??? (camber er bra sia det er jevnt slitt) Du kan jo kjøpa litt hardere dekk neste gang. Ein 318 spinner ikkje so lett! På dekka står det Treadware, som antyder hardheiten på dekka. Jo høgre tall jo hardere dekk. Sånne ting må eg tenke på når eg kjøper bakdekk til eine bilen min
Gunnar Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Sonar er vel rett og slett blant de dårlige av billigdekkene? I testene jeg har sett har de hatt syke bremselengder (spesielt på vått), høy slitasje, og stor grad av urundhet.. Det virker å være stor kvalitetsvariasjon blant billigdekkene, så det lønner seg å sjekke opp litt på forhånd, men det er felles for mange av billigdekkene at de blir fort utslitt.
jensemann23 Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 ja, jeg har hørt det jeg og. MEn har ikke vært plaget av urundhet, ubalanse ol. Men ser det er mye vekter på dem for å få de balansert.. Men jeg har kjørt 160-170 km/h med de uten at det vibrerer. Synes de sitter godt i svingene også. Har fått testa de skikkelig, så rent bortsett fra at de ble fort utslitt så synes jeg de er gode;p
Ad|oS Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Ved mye hard kjøring blir jo dekkene fort slitt! Ligger du i 100 i svinger man normalt kjører 60 i vil jo dekkene bli fort slitt! Holder på med 3. sett dekk for sesongen selv. Begynner å bli dyrt! Burde vel nesten vurdere å justere spissinga litt...
jensemann23 Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 men foran er mine helt fine, bare bak som er slitt. har kjørt mye i 100 der man normalt kjører 50-60;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå