Rogern Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 er computer med check-control på min m3 som jeg gjerne vill flytte over på bilen jeg skal bygge på. er dette mye jobb? noen som har gjort d før? pickslene lever også sitt eget liv. har sett d går an å få kjøpt selve "glasset" til andre bmw,er og lodde på selv. noen som har sett dette til salgs til e36?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Er en del vist du ikke har cc i fra før, mulig du må bytte helle el-nettet. Står jo følere over alt Er det foresten mulig å hente de hengerfestet snart?
eriklepe Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 det er en hestejobb. Det er overhode ikke noe poeng å bytte til den store kjørcomp heller. Jeg bruker den kun til å se tempen på. Og kanskje forbruket. Men det kan du jo regne ut selv... Pixlene kan fixes har jeg hørt men det må du ta et søk på enten her eller autopower.se edit. åja hallo ser du vil hive den du har bilde av over på en annen bil, men det der er jo lille kjørecomp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå