Rabies Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg vurderer å putte en 320 eller 325 motor i min 316 compact. vet noen hva mer som må gjøres for å få det godkjent. evt hvor kostbart det vil bli?
Robin Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Den tanken har jeg å hatt mer enn 2 ganger. Største problemet sånn jeg ser det er vel bakstillingen, den bør du vel ha fra 323ti, og er ikke like lett å få tak i som til de andre e36ene. http://www.realoem.com/bmw/select.do?vi ... com&arch=0 her kan du sammenligne deler fra 316 og 323.
Rabies Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 så det er såppass ja... men hva med å ganske enkelt kjøre en turbo + litt annet gøy på 1600 motoren da? er det noen vits eller lite utbytte i forhold til utgifter?
Robin Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Ser for meg at det fort kan bli dyrt for ikke så veldig mye fart ja, spørs hva du klarer å mekke til selv å får tak i av deler det . Det som er mest fart for kronene er vel å sette inn 318is motor (140hk), den er så godt spm plug and play og er også like mange syl så å godkjenne den er ikke sååå viktig siden det ikke syntes så godt.
Rabies Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 men hvis jeg vil ha det godkjent så må jeg gjennom det samme maset som med 320/325 da eller? eller er det anderledes med 318?
Robin Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 mye av det samme maset ja. men vet det er mange som har gjordt sånne ombygdninger uten å godkjenne det, skal mye til før du får noe pes for det. Men godkjenning er selvfølgerlig det beste ja, og da er nok 318ti (is) eller 323ti veien å gå.
Rabies Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 ja. med 1.8is kan jeg vel bruke bakstillinga fra samme bil også? i såfall er det jo lettere å få tak i. is'en er jo ganske vanlig på autodb og finn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå