Gå til innhold

320/325 motor i E36 compact

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å putte en 320 eller 325 motor i min 316 compact. vet noen hva mer som må gjøres for å få det godkjent. evt hvor kostbart det vil bli?

Skrevet

så det er såppass ja... men hva med å ganske enkelt kjøre en turbo + litt annet gøy på 1600 motoren da? er det noen vits eller lite utbytte i forhold til utgifter?

Skrevet

Ser for meg at det fort kan bli dyrt for ikke så veldig mye fart ja, spørs hva du klarer å mekke til selv å får tak i av deler det . Det som er mest fart for kronene er vel å sette inn 318is motor (140hk), den er så godt spm plug and play og er også like mange syl så å godkjenne den er ikke sååå viktig siden det ikke syntes så godt.

Skrevet

mye av det samme maset ja. men vet det er mange som har gjordt sånne ombygdninger uten å godkjenne det, skal mye til før du får noe pes for det. Men godkjenning er selvfølgerlig det beste ja, og da er nok 318ti (is) eller 323ti veien å gå.

Skrevet

ja. med 1.8is kan jeg vel bruke bakstillinga fra samme bil også? i såfall er det jo lettere å få tak i. is'en er jo ganske vanlig på autodb og finn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...