bmw_t Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Har et problem med el cab på 325 e36 cab. Har kjørt strøm direkte på motor å den går, men vil ikek gå ved hjelp av bryter. Er det noen sikringer osv for dette ? eller kan det være brudd i kabel et sted. ? Noen formeninger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 kan være brudd på kabel, dårlig kontakt et sted og at selve kontakten er ødelagt. Jeg ville vel begynt med å få prøvd en annen bryter siden det er minst jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jeg vil tippe på brudd der kabelen går inni/langs med hengslen til cabben. Den ligger på venstre side hvis jeg ikke husker helt feil. Lettest å komme til hvis taker er på plass, bare å løsne låsen foran. Å lette taket litt, slik at du klarer å vippe taket opp i bakkant etterpå. Håpløs forklaring, men er tidlig på morgen etter nattskift Har uansett opplevd den samme feilen med flere E36èr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå