superbmw Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Har kjøpt meg nye felger til bilen Gamle: http://i70.photobucket.com/albums/i102/ ... o-0333.jpg Nye: http://i70.photobucket.com/albums/i102/ ... HT_MBK.jpg Tar bilder av bilen med de nye felgene i morra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hva med senking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superbmw Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 er Apex senkesett nå, bilen skal enda lenger ned etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 5 bolt på touring da?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 5 bolt på touring da?:S Hehe.. Offh.. Tror du produsenten legger ut ètt bilde med 4bolts, og ètt med 5..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Selge de gamle? dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 få et bilde med felgene på bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Syns begge felgene var pene jeg Blir nok bra med senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Tror di felgene kan bli pene på den bilen der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Har ikke sett bilen din i Særp jeg Blir nok sprekt med de nye felga ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Riktig merke dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Feite felger du har kjøpt. Blir spennende å se dem på bilen. Alt for få som gjør stas på sin e-30 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superbmw Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Har ikke sett bilen din i Særp jeg Blir nok sprekt med de nye felga ja Har du ikke sett bilen? Bor midt i sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superbmw Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 tar litt tid å få tatt bilder, bilen ser ut som en rans bil;)..Nå skal jeg på SPA hotel i helga!! God helg alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå