Truls 87 Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hei! Sitter å vurderer import av Z4 roadster 3,0i. Ser på 2003 modeller. Noen negative ting om disse? En annen ting. Hvordan er de orginale setene? Veldig få biler av tidlig årsmodell som har sportseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 m-sportsseter og de vanlige er som natt og dag. jeg har i høst vurdert å inportere en z4 og har ikke titte på de vanlige setene.. Anbefaler på det sterkeste å gå for sportssetene, de er sykt mye bedre. en annen ting er å prøve å gå for en med hvite blinklys ikke de orange. Koster mye å bytte i ettertid. Hva med å sjekke finn? Kan hende det er noen biler der du kan gjøre ett kupp på. Forøvrig er det en fantastisk bil å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 har sett på finn, men det er jo grisedyrt+ at jeg vil ha hifi, telefon og prof navi, noe som ikke er veldig vanlig på norske biler... får inn en 3,0i med alt utstyr bortsett fra sportseter fra tyskland for ca 330 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Ta deg en tur innom noen steder å se på forskjellen. På stenshagen har vi en med m-sportsseter, kom gjerne innom å prøv setene. Bilen har bare gått 200km så det går ikke å kjøre den desverre.. for meg var det ikke ett alternativ hvis bilen ikke hadde sportssetene, vurderte å bytte setene men det ble for dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 klippa fra annet forum: "The SMG system (actually SSG) is rare, and so I suspect it will be hard to find anyone that can work on them down the line. It also limits your performance upgrade possibilities by adding an extra complication. Problems with any pre-facelift models are rare, if you eliminate the squeaks and rattles common to convertible ownership. The electric assisted power steering can develop problem in hot weather, and the power tops can fail if exposed to water, which occurs when the drain holes get clogged. I suspect this is rare when the car is garaged, and so doesn't collect a lot of debris like leaves and twigs. Other than that, the Z4 is essentially a re-bodied E46 3-series, with similar upgrade options and similar foibles. You hear less frequently about window motor failures, though - the Z4 has smaller windows for one, and the motors see more frequent use, which I suspect helps prevent them seizing. Recommended options are Xenon headlights, heated seats, and sport package. Nice to have are M-sport seats (not to be confused with the standard sport seats), premium package, and extended leather. The navigation system is a personal choice - it's considered too primitive to be useful by most. My "best buy" recommendation would be a 2004.5 3.0i with sport package, heated seats and xenon lights. Among the cheapest Z4s with more standard features than the 2003, and when/if you swap the headlights for clears you don't have those annoying little front reflectors. Swapping in a 3.46 diff would put this car on par with the performance of a 3.0si for less than $1000." ang. sportsseter har jeg hørt både positive og negative ting. en av de negative som oftest kommer opp er at de virker veldig "flate" og harde. bra sidestøtte, men hardt på rompa og ryggen på lange turer. men det er bare en ting å gjøre; prøve selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 ser de har en med vanlige seter til salgs på autozentrum... får sjekke den opp mot den som står hos stenshagen. har aldri prøvd Z4 selv, men har kjørt Z3 og synes det var ganske gromt så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 som nevnt i den teksten jeg posta så er det visst forskjell på vanlige sportseter og m-sportseter. har de vanlige i min og har ikke prøvd noen andre så kan ikke si noe selv. hvis syns Z3 var gromt så tror jeg du vil digge Z4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Kjempe tøff bil Z4 Hadde gått for M seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå