qwest7 Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Driver å prosjekterer en Ex. bane racer som tidligere er flere ganger dansk mester i bane racing. Foreløpig bare ett rullende karrosseri. Har kjøpt en M-60 4,0 liter 96 mod V-8 som jeg tenkte jeg skulle bruke i bilen med kompressor eller så blir det en S-14 med presse eller turbo. Også har jeg noe små "snack`s" på hånda, men det røper jeg ikke før jeg har fått handla det Oppdateringer kommer underveis
Mikke1981 Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 4 liter v8 høres bra ut:) For følge med videre hva som skjer i tråden her
bmwrasaren Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Sponset av det gamle Haugesund firmaet BTM?
qwest7 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2007 Ja, den har vært sponset av Btm en gang i tiden Vi får håpe jeg greier å skaffe noen sponsorer etter hvert jeg også Så hvis det er noen der ute som ser sin mulighet her, så ikke nøl med å ta kontakt )))))
Peer Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Det lure valget er vel v8rn for mer moment på lavere turtall enn å ligge på høyt turtall og presse med en s14 tror jeg..
GL1 Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Heisann! Dette ser morsomt ut;) Rått karosseri! Lykke til med prosjekte. Blir spennende å følge med på utviklingen. Race klar neste sesong?
TOREBMW Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 var vel denne bilen vi henta i bergen for noen år siden.
qwest7 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2007 Ja riktig det Tore Nå ser det ut til at jeg endelig skal få tid til å starte på den, men jeg skal ta det over tid, for det er fortsatt rallybilen som er pri #-1 Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger
qwest7 Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 Er det noen som har ett godt forsalg til hekkspoiler! Gjerne bilder
E34 power Skrevet Oktober 7, 2007 Skrevet Oktober 7, 2007 Gløm 4 syl,dei motorane e ei skam for m bilane i mine auger
ehrnst Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 hva slags hekk er du på jakt etter? evo-spoilern slår jo ikke feil. om jeg husker rett står vel denne på rally-brakka di og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå