Dag Thomas Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Har nylig kjøpt en 525 dat 2004 og det fulgte med telefon i bilen 6310i. Problemet er at jeg ikke får den til å lade i holdern som er i armlenet. Noen som har tips?
bjalle Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Batteriet i telefonen er ikke alltid å stole på,er det sånn at den virker med tenninga på men ikke lader så ville jeg sjekket batteriet først.Får den ikke strøm så må du nok åpne armlenet og se om kontakter sitter godt sammenkoblet.Vipp ut plastdekslene på baksiden så ser du hvordan det er festet.
H4kon Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Får du testet om holdern lader en annen nokia tlf?
Ellingsen B. Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 vi tester den i min i kveld for å se om det er tlf eller holderen:) Batteriet på den jeg fikk fra deg kan jo evt brukes på din hvis batteriet skulle være årsaken til at den ikke lader.. Kan du sende meg regnummeret på bilen på mail? Glemte å peye i bomringen igår..vant med brikke..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå