Olsen Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Har prøvd å søke meg fram til diverse forklaringer på forumet, men fant ikke så mye som kunne stemme (utenom slakk/slitt reim til servo/dynamo). Here goes: Det har seg slik at jeg har vært plaget med uling foran i bilen, hovedsakelig når motoren er kald, og gjerne når det er fuktig i været. Trodde først det var hjullager, men fikk dette sjekket ifbm EU-kontroll og mekanikeren mente det ikke var det. Det har etterpå blitt litt sjeldnere, og nå er det stort sett ved brå sving dette forekommer (og da gjerne også i ett minutt eller så etterpå). Vanlig scenario når jeg kjører hjem fra jobb er at ulingen starter når jeg tar til høyre i første rundkjøring (120-130 grader sving, nedoverbakke) og deretter uler i svinger de neste 2-3 minuttene. Noen ideer?
Olsen Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2007 I går kjørte jeg samme rute og parkerte etter en liten kilometer, da kunne det virke som ulingen fulgte turtallet når jeg ruset motoren litt. En eller annen reim?
Hawkon88 Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 vannpumpe eller deromkring? har du registerkjede kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå