Azeton Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Noen som vet hvor mye NM det skal på toppboltene og boltene til kammene? OG er det noen som har en lett forklaring på hvordan man skal justere inn kammene? At den greia på svinghjulet skal på den streken har jeg forstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 hehe "At den greia på svinghjulet skal på den streken har jeg forstått" genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 hehe "At den greia på svinghjulet skal på den streken har jeg forstått"genialt eeehm.. Mente faktisk triggerhjulet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hvilken motor har du da? Litt kjekt å vite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 M50B25.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Her har du på toppen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Kamakslene går det fint å dra til "sånn passe" Har gjort det noen ganger selv når jeg har satt sammen topplokk med ventilløfterne under kamakselen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Har egentlig funnet ut det jeg trenger.. Men har ikke helt skjønt enda hvordan man skal justere inn kammene på M50 motoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Kamakslene er firkanta i bakkant. Disse skal låses med spesialverktøy over det firkanta hjørnet, eller så kan du bruke en vinkel og legge over å se om de står helt flush med topplokket. De fremste nockene skal da peke mot hverandre. Be f. eks BMW skrive ut timingtegning til deg, eller finn noen som har autodata. Et verksted f. eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå